tisdag 18 september 2012

Höstpyssel



Min stora avkoppling är att papperspyssla, gärna i shabby chic-stil som passar den lantliga charmen i hemmet. Jag gör egna julkort, grattiskort eller andra hälsningskort.

Jag gör alla varianter på beställning så behöver du ett eller flera speciella kort så hör av dig :). 

I helgen gjorde jag denna tändsticksask som ska pryda mitt vardagsrumsbord i höst och jul. 

Vill du ha en egen? En stor ask kostar 100 kr och en liten ask kostar 50 kr. Bor du utanför Enköping och/eller inte kan hämta hos mig så tillkommer frakt och emballagekostnad. 

Det är perfekt att ha med som present om du blir bortbjuden på middag eller bara vill muntra upp en vän istället för en blomma :).


7 kommentarer:

  1. Vad fin asken blev! Du är så himla duktig på vintage stilen vännen! Jag är glad att ha en vän som du!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin Ulrica!
    Och stort TACK för en suveränt annordnat scrapträff :)


    kram
    Anette

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Ulrica..:-D

    Må så gott
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Åhh va kul:) Kommer bli såå fint!
    Man kan ju alltid låta dom tro att dom får vara med och bestämma, man får lura dom lite;)

    Tack, den har vi köpt på Möbelhuset här i stan..såå fin!!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Tack för din fina fina hälsning!

    SvaraRadera
  6. Klickade mig in hit från ett inlägg du hade gjort hos Lilla Villa Vita. Kul att se en bloggerska till som är från samma stad som mig. :)

    Ha en fortsatt trevlig onsdag!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Snyggt! Riktigt grymt snyggt!

    SvaraRadera

Stort TACK för din fina kommentar, du lyser upp min dag <3