måndag 16 juli 2012


Bild tagen av Anna Broström

Idag följde vi med min sambos bror med familj till vårt badställe Bredsand. Det blåste isbjörnar men barnen badade ( ja, inte våra då för dottern jobbar och sonen var hos flickvännen ).. vi andra satt på stranden och latade oss.

Men så fick jag för mig att jag måste ju i alla fall testa temperaturen på vattnet och bad då svägerskan att ta kort på mig när jag stod i vattnet.

Tidigare har jag verkligen AVSKYTT att vara med på bild.. men nu, snart 25 kg lättare, så tycker jag att det känns helt OK faktiskt. Visst, jag har 20 kg kvar till målvikt, men jag kan leva med min spegelbild :)

Nedan ser ni skillnad.. så såg jag ut sommaren 2011. Den bilden mår jag inte direkt bra av att se.. jag hoppas innerligen att ni ser skillnaden runt midjan :)

Bild tagen av Ionella Lundin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort TACK för din fina kommentar, du lyser upp min dag <3